A rendelés menete

Esküvői meghívók / A rendelés menete

A rendelés menete:

  1. Kiválasztás: A kollekciót végig nézve, kattints rá a legjobban tetsző meghívóra.

A meghívó belső oldalait a képek lapozásával lehet megtekinteni. Ezáltal látható, hogy milyen elrendezést javaslunk az adott méretű, grafikájú meghívóhoz. Természetesen ez ajánlás, nem kötelező. A szöveg elhelyezése függ a terjedelemtől, érdemes átgondolni, hogy az adott grafikai elemek között hogyan helyezhető el.

  1. Kosár: Amennyiben a megtekintett modellt választod, a rendelni kívánt mennyiséget rakd a kosárba.
  2. Szöveg beírása: A meghívó személyre szabásához szükségünk van az adatokra, és az elhelyezni kívánt szövegre és idézetre. Segítségül adunk meghívó szövegek mintákat és idézet gyűjteményt is, abból is lehet ötleteket meríteni. De ki lehet választani a ” saját szöveget ” írok opciót is természetesen.
  3. Az idővonalas meghívókhoz szeretnénk segítséget adni. A meghívók egy részénél  a belső oldalon látható idővonal elrendezése, tagolása, események száma szintén egy ajánlás, függ az adott esküvőn történtektől. Az adott esküvő programját szintén a szöveg mező végére kell beírni, amilyen sorrendben az események következnek. Pl.: 14 óra: Vendégvárás 15 óra: Polgári esküvő 16 óra: egyházi szertartás stb. Amennyiben ide nem sikerülne beírni, még a megjegyzés rovatba is lehet pótolni. Van lehetőség megadni olyan eseményt is, amilyen nem található a mintákban. Pl: a násznép komppal utazik egy másik helyszínre
  4. A kiválasztott meghívó leírásánál megtalálod, hogy milyen kiegészítőket, tartozékokat tartalmaz az egység ár. Ezen túl látható, hogy mi rendelhető még hozzá, pl. megfelelő méretű és színben harmonizáló boríték. A boríték megrendelése az előző mezők lezárása után következik.  A felugró négyzetbe be kell állítani a megrendelni kívánt borítékok számát. Gyakran előfordul, hogy csak az első 1 darabot teszik a megrendelőink kosárba. A  számlálót beállítva tud a megfelelő számú boríték kosárba kerülni.
  5. A termékek felsorolásánál találhatóak még kiegészítők: ültető kártyák, asztalszámok, ültetési rend, menüsor. Amennyiben a meghívókkal harmonizáló ilyen kiegészítőket is rendelni szeretnél, rakd azokat is a kosárba. Ezek szövegeit ugyanabba a mezőbe kell beírni, ahová a meghívóét. Amennyiben ez nem lenne egyszerű, e-mailben összesítve is le lehet írni és segítünk a teljes kollekció összeállításában. Vannak különleges méretek, színek, pl. amit a dekorációhoz szükséges igazítani, amit szintén át tudunk beszélni. Ezeket általában ez esküvő előtti 2-3 hétben tudják a párok összeállítani, hiszen addigra lesz teljes a vendéglista.
  6. A tartalmak megadása után, a személyes adatokat kérjük beírni a megfelelő mezőkbe, amely a számlázáshoz és a kézbesítéshez elengedhetetlen.
  7. Minden mező kitöltése után, a fizetés módjának beállítása következik.
  8. A megrendelésed megérkezése után visszaigazoló e-mailt küldünk számodra, hogy elkezdjük a megrendelés feldolgozását.
  9. Az általad küldött szöveggel, tartalommal megtervezzük a személyre szabott meghívótokat, melyet e-mailben elküldünk átolvasásra és jóváhagyásra. A webáruház felületén nincs lehetőség levélváltásra a szerkesztést illetően, ezt e-mailekben tudjuk kezelni. Csak az írásban jóváhagyott meghívó gyártása kezdődik el. Erre a fázisra maximum 3 napot javaslunk.
  10. A beérkezett jóváhagyott tartalommal megkezdjük a meghívó gyártását, majd a csomag összeállítását. A teljesítési határidőnk maximum 3 munkanap.
  11. A küldeményt a MPL kézbesítőszolgálat fogja a megadott címre eljuttatni. A szállításra átadott csomagról a futárszolgálat rendszere küld e-mailt a kézbesítés várható időpontjáról. A feladás másnapján a csomag kézbesítésre kerül.